FAQ - częste pytania

1. CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE ŻEBY ZROBIĆ ZAKUPY?

Nie, aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz zakładać konta. Rozważ jednak opcje założenia konta ponieważ niesie ona za sobą szereg przywilejów:

- podgląd statusu realizacji zamówień i historii własnych zakupów

- podgląd numeru listu przewozowego z wysłanym towarem

- brak wprowadzania danych przy kolejnych zakupach

- możliwość otrzymania stałych rabatów oraz kuponów promocyjnych

 

2. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji zamówienia zależy w głównej mierze od dostępności danego produktu w naszym sklepie. Produkty, które mamy aktualnie na stanie magazynowym wysyłamy tego samego dnia, lub kolejnego dnia roboczego - w zależności od godziny złożenia zamówienia. Na stronie głównej oraz na poszczególnych kartach produktów bije licznik czasu, do którego danego dnia wysyłamy zamówienie z dostępnym towarem.  

Jeżeli danego produktu aktualnie nie mamy na stanie maksymalny czas realizacji wynosi do 14 dni. W praktyce zawsze jest to szybciej, ale współpracujemy bezpośrednio z producentami sprzętu do tenisa stołowego w całej Europie, dlatego nie zawsze możemy ściągnąć coś z dnia na dzień. 

Zamawiając bezpłatną usługę przyklejenia okładzin do deski na klej wodny należy doliczyć 1 dzień roboczy niezbędny na przyklejenie okładzin.  

3. CO ZROBIĆ, ABY MOJA PACZKA TRAFIŁA DO MNIE JAK NAJSZYBCIEJ ?

Zamówić ją ;-) wybrać dowolną formę płatności i cierpliwie czekać, aż Twoja paczucha zapuka do drzwi lub ukryje się w Twoim paczkomacie. Każda z form wysyłki gwarantuje doręczenie przesyłki w ciagu 48h od jej nadania. W praktyce zdecydowana większość paczek dociera do naszych klientów kolejnego dnia roboczego. 

 

4. NADALIŚMY PACZKĘ, MIJAJĄ DNI, A TY NADAL JEJ NIE OTRZYMAŁEŚ / NIE OTRZYMAŁAŚ CO ZROBIĆ?

Nie czekaj zbyt długo.

Możesz do nas zawsze zadzwonić 575-307-975 ( w dni robocze od 10 do 17 )  i zapytać się co się dzieje. 

Kiedy jesteśmy niedostępni pod tel - oddzwonimy! 

Możesz do nas napisać : sklep@czopiarze.pl

Pamiętaj! kontaktując się z nami postaraj się przekazać jak najwięcej informacji, kiedy było zamówienie, co było przedmiotem zamówienia, w jaki sposób było składane zamówienie, jaką wybrałeś formę płatności oraz jaką formę wysyłki. Te dane pozwolą nam szybko ustalić co stało się z Twoją paczką i czemu nie trafiła do Ciebie w terminie. 

Nie obawiaj się - ubezpieczamy KAŻDĄ wysłaną paczkę, więc masz gwarancję, że Twoje pieniądze NIGDY nie przepadną. 

Firmy kurierskie mają 48 godzin na doręczenie paczki, ale z zasady doręczają je kolejnego dnia roboczego, także miej wzgląd na to i daj również im szanse wywiązać się ze swojego obowiązku. 

 

5. CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR, NIE PODOBA MI SIĘ, JAK MAM TO ZROBIĆ ?

Procedura zwrotów i reklamacji znajduje się Tu! Kliknij i postępuj zgodnie ze wskazówkami

 

6. NIE JESTEM PROFESJONALISTĄ TYLKO AMATOREM I CHCIAŁBYM, ABY KTOŚ DORADZIŁ MI I POMÓGŁ W WYBORZE SPRZĘTU DO GRY. CO MAM ZROBIĆ ?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami wykorzystując do tego mail: sklep@czopiarze.pl lub zadzwonisz pod 575-307-975 ( w dni robocze od 10 do 17 ). 

Każda forma porady, doradztwa jest absolutnie bezpłatna i nie czuj się w jakikolwiek sposób zobowiązany do zakupu towaru właśnie u nas. Jako klient zawsze masz możliwość wyboru miejsca gdzie zakupisz dany sprzęt lub akcesoria do gry w tenisa stołowego. Niezależnie od tego zawsze poradzimy Ci to co uważamy, że będzie dla Ciebie najlepsze i to co naszym zdaniem jest słuszne. Realizując zakup w naszym sklepie po prostu doceniasz to co robimy, dlatego jest to dla nas zawsze miłym dodatkiem do rozmowy z Tobą. 

 

7. CHCĘ KUPIĆ COŚ W WASZYM SKLEPIE, ALE NIE ZNAM WAS, GDZIE DOWIEM SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT SKLEPU CZOPIARZE ?

Prawdopodobnie my też nie znamy Ciebie, ale skoro trafiłeś właśnie do nas to jest nam miło i rozgość się w naszych kategoriach produktowych. Więcej konkretnych informacji na temat naszej firmy znajdziesz Tu oraz Tu

 

8. CZYM DOTRZE DO MNIE MOJA PACZUCHA ?

Wybór należy do Ciebie! Możesz:

- odebrać paczkę osobiście ( po wcześniejszym umówieniu ) 

- otrzymać ją kurierem InPost ( płatność z góry ) 

- odebrać ją w paczkomacie InPost ( płatność z góry lub pobranie ) 

- otrzymać ją Kurierem DPD za pobraniem lub korzystając z płatności z góry. 

 

9. CZY TOWARY W SKLEPIE CZOPIARZE SĄ ORYGINALNE I POCHODZĄ Z LEGALNYCH ŹRÓDEŁ ?

Towary, którymi handlujemy pochodzą bezpośrednio od producentów sprzętu do tenisa stołowego w Europie lub bezpośrednio od autoryzowanych dystrybutorów marek azjatyckich w Europie. 

 

10. CZY KUPUJĄC CAŁĄ RAKIETKĘ MOGĘ LICZYĆ NA SKLEJNIE JEJ W RAMACH ZAKUPU?

Oczywiście, że tak. Klejenie jest w pełne darmowe, wystarczy że taka informacja zostanie podczas zakupu zgłoszona do nas w uwagach, lub oddzielnie mailem po dokonaniu zakupu i podaniu numeru zamówienia. Jeżeli chcesz abyśmy przykleili Twoją okładzinę na folię klejącą zamiast kleju pamiętaj, aby dodać ją do listy swoich zakupów. 

 

11. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?

Tak możesz. Wolelibyśmy, abyś jednak korzystał z dostępnych form możliwości składania zamówienia przez nasz sklep. Jeżeli jednak jesteś w pełni tradycjonalistą i chcesz złożyć zamówienie telefonicznie wybierz jeden z naszych numerów, skontaktuj się z nami, a my dalej poprowadzimy Ciebie przez ścieżkę złożenia zamówienia. Kontakt telefoniczny: numer główny 575-307-975 ( w dni robocze od 10 do 17 ). 

Możesz również złożyć zamówienie poprzez sms: niezbędne będą dane sprzętu, który wybrałeś, Twoje dane do wysyłki, Twój adres e-mail. 

 

12. DO KTÓREJ GODZINY NADAJEMY PRZESYŁKI?

Zamówienia z dostępnym stanem magazynowym ( co jest widoczne zawsze na karcie produktu ) wysyłamy tego samego dnia do godziny 16:00 ( paczkomaty ) lub kurier ( do godziny 18:00 ). WARUNKIEM jest złożenie zamówienia do maksymalnie godziny 15:00 danego dnia. My też musimy mieć czas na przygotowanie towaru i spakowanie Twojej paczki, dlatego zamówienia z dostępnym stanem magazynowym złożone po godzinie 15:00 wysyłamy kolejnego dnia roboczego. 

 

13. CZEMU MOJE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO WYSŁANE TEGO SAMEGO DNIA SKORO ZAPŁACIŁEM PRZELEWEM NATYCHMIASTOWYM LUB BLIKIEM?

Jedynym tego powodem może być fakt, że nie zauważyłeś/aś statusu dostępności towaru na karcie produktu. Nie wszystkie produkty posiadamy na stanie. W takim wypadku zawsze jest taka informacja podana na karcie produktu obok ceny i wyboru wariantu danego przedmiotu. Czas realizacji zamówienia możesz sprawdzić również w otrzymanej od nas wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia, gdzie również jest podana taka informacja. 

 

14. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ DESKĘ, NA KTÓRĄ WCZEŚNIEJ NAKLEIŁEM OKŁADZINY? 

Nawet jeżeli według Ciebie jest to niewidoczne, uwierz nam na słowo, można to bardzo łatwo zweryfikować. Deska klejona klejem lub folią jest uznawana za produkt używany. Nie możemy przyjąć od Ciebie produktu używanego, ponieważ tak samo Ty, nie chciałbyś kupić produktu używanego od nas z adnotacją nieprawdziwą, że jest to produkt nowy. Szanujmy siebie nawzajem. 

 

15. CO W PRZYPADKU KIEDY PACZKA DOTARŁA DO MNIE USZKODZONA?

Transport paczek leży po stronie firm kurierskich, z którymi współpracujemy. W przypadku uszkodzenia paczki prosimy wykonać zdjęcia nierozpakowanej paczki i wysłać na nasz mail sklep@czopiarze.pl z numerem zamówienia. Uszkodzenie paczek może nastąpić tylko w transporcie kurierskim, aczkolwiek sposób w jaki pakujemy paczki jest bardzo staranny i dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca. 

Kiedy jednak dochodzi do takiej sytuacji informuj nas o tym natychmiast, zrób zdjęcia uszkodzonej paczki, sprawę reklamacji Twojej przesyłki to my załatwiamy z firmą kurierską. Tobie możemy pod warunkiem posiadania na magazynie wysłać taki sam produkt, zamówić go dla Ciebie lub zwrócić Ci Twoją należność za uszkodzoną przesyłkę. 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 15:30-18:00 732 616 823
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl