FAQ - częste pytania

1. CZY MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE ŻEBY ZROBIĆ ZAKUPY?

Nie, aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz zakładać konta. Rozważ jednak opcje założenia konta ponieważ niesie ona za sobą szereg przywilejów:

- podgląd statusu realizacji zamówień i historii własnych zakupów

- podgląd numeru listu przewozowego z wysłanym towarem

- brak wprowadzania danych przy kolejnych zakupach

- możliwość otrzymania stałych rabatów oraz kuponów promocyjnych

 

2. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Czas realizacji zamówienia zależy w głównej mierze od dostępności danego produktu w naszym sklepie. Produkty, które mamy aktualnie na stanie magazynowym wysyłamy tego samego dnia, lub kolejnego dnia roboczego - w zależności od godziny złożenia zamówienia. Na stronie głównej oraz na poszczególnych kartach produktów bije licznik czasu, do którego danego dnia wysyłamy zamówienie z dostępnym towarem.  

Jeżeli danego produktu aktualnie nie mamy na stanie maksymalny czas realizacji wynosi do 14 dni. W praktyce zawsze jest to szybciej, ale współpracujemy bezpośrednio z producentami sprzętu do tenisa stołowego w całej Europie, dlatego nie zawsze możemy ściągnąć coś z dnia na dzień. 

 

3. CO ZROBIĆ, ABY MOJA PACZKA TRAFIŁA DO MNIE JAK NAJSZYBCIEJ ?

Zamówić ją ;-) wybrać dowolną formę płatności i cierpliwie czekać, aż Twoja paczucha zapuka do drzwi lub ukryje się w Twoim paczkomacie. Każda z form wysyłki gwarantuje doręczenie przesyłki w ciagu 48h od jej nadania. W praktyce zdecydowana większość paczek dociera do naszych klientów kolejnego dnia roboczego. 

 

4. NADALIŚMY PACZKĘ, MIJAJĄ DNI, A TY NADAL JEJ NIE OTRZYMAŁEŚ / NIE OTRZYMAŁAŚ CO ZROBIĆ?

Nie czekaj zbyt długo.

Możesz do nas zawsze zadzwonić ( 535274074 lub 519772981 ) i zapytać się co się dzieje. 

Możesz do nas napisać : sklep@czopiarze.pl

Pamiętaj! kontaktując się z nami postaraj się przekazać jak najwięcej informacji, kiedy było zamówienie, co było przedmiotem zamówienia, w jaki sposób było składane zamówienie, jaką wybrałeś formę płatności oraz jaką formę wysyłki. Te dane pozwolą nam szybko ustalić co stało się z Twoją paczką i czemu nie trafiła do Ciebie w terminie. 

Nie obawiaj się - ubezpieczamy KAŻDĄ wysłaną paczkę, więc masz gwarancję, że Twoje pieniądze NIGDY nie przepadną. 

Firmy kurierskie mają 48 godzin na doręczenie paczki, ale z zasady doręczają je kolejnego dnia roboczego, także miej wzgląd na to i daj również im szanse wywiązać się ze swojego obowiązku. 

 

5. CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR, NIE PODOBA MI SIĘ, JAK MAM TO ZROBIĆ ?

Procedura zwrotów i reklamacji znajduje się Tu! Kliknij i postępuj zgodnie ze wskazówkami

 

6. NIE JESTEM PROFESJONALISTĄ TYLKO AMATOREM I CHCIAŁBYM, ABY KTOŚ DORADZIŁ MI I POMÓGŁ W WYBORZE SPRZĘTU DO GRY. CO MAM ZROBIĆ ?

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami wykorzystując do tego mail: sklep@czopiarze.pl lub zadzwonisz pod nasze dwa numery: 535274074 lub 519772981. 

Każda forma porady, doradztwa jest absolutnie bezpłatna i nie czuj się w jakikolwiek sposób zobowiązany do zakupu towaru właśnie u nas. Jako klient zawsze masz możliwość wyboru miejsca gdzie zakupisz dany sprzęt lub akcesoria do gry w tenisa stołowego. Niezależnie od tego zawsze poradzimy Ci to co uważamy, że będzie dla Ciebie najlepsze i to co naszym zdaniem jest słuszne. Realizując zakup w naszym sklepie po prostu doceniasz to co robimy, dlatego jest to dla nas zawsze miłym dodatkiem do rozmowy z Tobą. 

 

7. CHCĘ KUPIĆ COŚ W WASZYM SKLEPIE, ALE NIE ZNAM WAS, GDZIE DOWIEM SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT SKLEPU CZOPIARZE ?

Prawdopodobnie my też nie znamy Ciebie, ale skoro trafiłeś właśnie do nas to jest nam miło i rozgość się w naszych kategoriach produktowych. Więcej konkretnych informacji na temat naszej firmy znajdziesz Tu oraz Tu

 

8. CZYM DOTRZE DO MNIE MOJA PACZUCHA ?

Wybór należy do Ciebie! Możesz:

- odebrać paczkę osobiście ( po wcześniejszym umówieniu ) 

- otrzymać ją kurierem InPost ( płatność z góry ) 

- odebrać ją w paczkomacie InPost ( płatność z góry lub pobranie ) 

- otrzymać ją Kurierem DPD za pobraniem lub korzystając z płatności z góry. 

 

9. CZY TOWARY W SKLEPIE CZOPIARZE SĄ ORYGINALNE I POCHODZĄ Z LEGALNYCH ŹRÓDEŁ ?

Towary, którymi handlujemy pochodzą bezpośrednio od producentów sprzętu do tenisa stołowego w Europie lub bezpośrednio od autoryzowanych dystrybutorów marek azjatyckich w Europie. 

 

10. CZY KUPUJĄC CAŁĄ RAKIETKĘ MOGĘ LICZYĆ NA SKLEJNIE JEJ W RAMACH ZAKUPU?

Oczywiście, że tak. Klejenie jest w pełne darmowe, wystarczy że taka informacja zostanie podczas zakupu zgłoszona do nas w uwagach, lub oddzielnie mailem po dokonaniu zakupu i podaniu numeru zamówienia. 

 

11. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?

Tak możesz. Wolelibyśmy, abyś jednak korzystał z dostępnych form możliwości składania zamówienia przez nasz sklep. Jeżeli jednak jesteś w pełni tradycjonalistą i chcesz złożyć zamówienie telefonicznie wybierz jeden z naszych numerów, skontaktuj się z nami, a my dalej poprowadzimy Ciebie przez ścieżkę złożenia zamówienia. Kontakt telefoniczny: numer główny 535274074 lub 519772981. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl